Frøken Hårføyke

Kanskje ikke så veldig hage relevant, men siden hun dekker alt, bakken, meg, kompisen sin, huset, bikkja og bilen, dekker hun jo også hagen med hår! Å nå snakker jeg om min kjære lille Domina Hårball, altså, lille Frøken Hårføyke! For meg er vårtegn nummer 1 av hestene slipper pelsen! Det kan man trygt si at er i full gang!


Frøken Hårføyke står til venstre på bildet. Og til høyre ser dere rompa til Prins Hårløs, som har gått vinter’n i gjennom med minimalt med pels, og ble ferdig med håravfallet omtrent før han hadde begynt! (Og ja, han heter Prins, men kanskje ikke Prins Hårløs:P)


Ellers har verdens beste mamma kjøpt påskeliljer til meg:) De er så fine syns jeg, og nå har de fått plass ute sammen med perleblomstene, som har overlevd en del minus=)


Nå gleder jeg meg bare til det som skal bli hage kommer helt frem! Så jeg kan begynne å få til plen og bed, og nyte synet fra den nye benken Kjære har laga til meg. Mangler bare noen bord!;) Har sydd puter og handla pledd, så denne plassen kommer til å bli god å ha på lyse sommerkvelder:)


Også har jeg sådd, kanskje litt i meste laget? For nå er alle vinduskarmer fulle av fiine spirer=) Her har vi et knippe kommende solsikker=)


Sist men ikke minst har familien fått et nytt vårbarn! Verdens beste søster fikk ei nydelig ny jente 30.03.2011. Nydelige Niese ❤

 

Dette er mitt bidrag til flotte Moseplassens vårutfordring:)

Dette innlegget ble publisert i Hage og utekos. Bokmerk permalenken.

2 svar til Frøken Hårføyke

  1. Hei 🙂
    Jeg har omsider kommet meg innom her for å se litt mer på bloggen din. Koselig!
    Herlig kandidat du har med, hagerelevant, tja, det heter jo havnehage da 😉

Legg igjen en kommentar