Fiks FERDIG hus!

ENDELIG er huset helt ferdig! I alle fall utvendig og innvendig i første etasje:) Veldig deilig å være ferdig med i alle fall et prosjekt, med tanke på alle andre prosjekt som står for tur. Over er veggen som er frem mot vannet på nedsiden. Legg merke til den nydelige løpestrengen til bikkjevofs, der har han hatt mange samtaler med nabobikkja, lurer på hva de snakker om…?

Her er gavelveggen som er inn mot gårdsplassen. Her mangler det vel egentlig en veranda, men vi kan vel si at huset er ferdig for det om? Ja, vi sier det.

Legg forresten merke til den vanvittig PR-kåte traktoren til min kjære, som sniker seg med på ALLE bilder. Men det gjør jo ikke noe, for den er jo fryktelig pen… Eller?

Joda, vi sier den er pen vi. Hvis ikke blir den helt sikkert fornærma å nekter å starte. Stas med traktor med sjel. Denne traktoren er skarve 18 år ELDRE enn meg, og starter ned til 25 minusgrader! Så da kan den vel få være så stygg den bare vil ❤

Her er forresten hagen min! Er den ikke fin?:)

Her er forresten resten av hagen, som for øvrig har fått flytte inn for sesongen:) Legg merke til den fine sementpotta i bakgrunnen med en krans med «pletter i luften». Jeg er forelska.

Uthhuset begynner også å se ganske ferdig ut. I alle fall inn mot gården:) kledd hele veggen, lista vinduer og lagd/satt inn dører. Stallen er også HELT ferdig, men derfra tror jeg vi drøyer med bilder fra til pho’an har flytta inn:) 11 dager igjen, vet ikke helt om jeg eller hestene gleder seg mest! Dere ser kanskje «pysjen» til Domina henger klar på døra til boksen hennes?:)

Er forresten fantastisk forelska i denne eføyen også… Og ikke minst potta, som er en større variant av den på kjøkkenbenken. Den store nydelige lykta fikk vi til bryllupet av kjære venner:)

Ha en fortsatt fin kveld! Jeg har tent mange stearinlys, og gleder meg over at det klarner opp ute.

Klem

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem, Interiør. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

