Muffins til middag?

Halleluja! Jeg har virkelig fått totalt dilla.. Tror min tilkomne hadde litt problemer med å ta meg seriøst, når jeg i gledesrus svarte han på spørsmål om middag; «Muffins!» Og muffins blei det!

Syns det ser ganske bra ut jeg altså? Blei servert med salat ved siden av slik som under. Inni er det skinke og ost. Det vil si, jeg rørte det bare inn i røra, som vel og merke ikke er en helt ordinær muffinsrøre:P

Det var skikkelig godt, men syns nesten det var enda bedre kaldt til lunsj i dag:P

I dag prøvde jeg en annen variant til kveldskos, og de var enda bedre! Her lagde jeg vanlig fin speltdeig, og jeg hadde noen eggeplommer i. Kjevlet de ut til små sirkler som jeg la i gropene i et smurt muffinsbrett. Deretter fylte jeg med skinke, ost og litt ketshup, og la et nytt lite lokk av deig oppå og et lite dryss ost.. NAM!

Vi har virkelig kommet i gang med stallen nå, noe som er betryggende, med tanke på at jeg gjerne vil ha inn mine store firbeinte før vinteren! Blir så fint ❤

Kanskje ikke det beste bildet?:P Men er ikke så lett å ta bilder inni et stort åpent romJ Grunnen til at jeg ikke har lakka helt ned på veggene overalt er at det er inni boksene, og der vil jeg ha en annen farge nederst, samt på boksveggeneJ

Se på de fine lysestakene og den nydelige løperen vi fikk av tanta til min kjære? Såå nydelig=)

 

Ha en fin kveld!

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem, Interiør, Oppskrifter. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

