Muffinsdilla…!

Jeg har fått en fantastisk usunn dille… Muffins… Problemet er vel at det er egentlig ikke at jeg har så lyst til å spise, men lage de og når jeg lager de, får jeg så uendelig lyst til å spise de:P Mmmmmm!

Brettet over tror jeg er en av mine beste investeringer.. Muffinsbaking har blitt en annen verden!

Muffinsene blir jo sååå mye finere! Kantene rette og like, muffinsen lekkert toppa:)

Mmmmmmm! Kan du tenke deg noe bedre enn en nystekt sjokolademuffins med topping laga av lys kokesjokolade?

Nå fikk jeg så lyst til å lage noen i dag også:P Oppskrifta jeg har brukt er inspirert av en Passion4baking oppskrift! Men som alltid ellers klarer jeg ikke holde meg til oppskrifta, så da blir det litt «oppfinnsomt»:P

 

Ha en fin kveld! Kanskje du skal lage muffins?;)

 

Klem

Dette innlegget ble publisert i Interiør, Oppskrifter. Bokmerk permalenken.

4 svar til Muffinsdilla…!

  1. Hvis du ser en sliten og våt syklist i nærheten, får du be ham på en muffins! Han jeg er gift med er på treningstur Lurdalen rundt nå, og han drømmer sikkert om sjokolademuffins bak sykkelstyret…

    • Torunn sier:

      Hihi.. Ja, her er det bare å stikke innom her:) Min dør er alltid åpen;) Og det er stort sett alltid muffins i ovnen:P I allefall den siste tida:) Nå blei det Muffins med blåbæryoughurt og blåbær i:)

  2. Ann-Elin Urdal sier:

    Å, dem så kjempegode ut, fikk også lyst på muffins. Jeg har ikke lyst til å lage dem, bare spise=)

Legg igjen en kommentar

