Sommer???

De sier det er sommer’n nå.. Men jeg har nå min tvil.. Syns ikke jeg har sett ordentlig blå himmel på snart 2 måneder! Men gleder i hverdagen har man jo lell;) Håper godværet sparer seg opp til jeg går i ut i ferie fra og med lørdag ❤

 

 

Som dere kanskje ser, så har kvaliteten på bildene mine kommet seg litt?:P En mangeårig drøm har gått i oppfinnelse. Endelig, som en «ferdig-med-studiene-endelig-ute-i-fast-jobb-gave» helt til meg selv, kjøpte jeg meg et skikkelig speilreflekskamera. Kjempe moro, men må nok jobbe litt med saken før jeg virkelig skjønner allting:P Noen som har vært borti at orkidéer får avleggere sånn som over?? Hmm.. Har hatt enkelte blader på stilkene før, men dette blir jo ei fullverdig plante????

 

 

Er jo så moro når bildene man tar faktisk blir klare?:P

 

 

Så nå blir alle blomster og småting rundt huset plutselig fotomodeller, og jeg har det kjempegøy:P

 

 

Har også vært en tur på Laagendalsmuseet, som ligger rett ved svigermor og –far, å tatt bilder av dyr og dører:P Men dørene var flinkest til å stå stille.. Merkelig nok:P

 

 

Dere som kjenner meg vet at jeg har «arvet» min avdøde farmors talent for finne firkløvere:P Men jeg har aldri fått tatt bilde av noen av dem der de står! Så jeg tusla bortover, og så til min kjøre svigermor «kunne ønske jeg fant en firkløver å ta bilde av jeg!», og jammen fant jeg ikke ei klynge med tre stykker på et sted……:P

 

 

Fant også disse rare blomstene..! Noen som veit hva det er?? Hmmm.. Aldri sett sånne før!

Dette blei igrunn bare en blogg for eksperimentering med bilder fra nytt kamera, samt for å meddele at jeg fortsatt er i live, selv om det til tider er veldig stille fra meg. Ser at det er noen trofaste som stadig er innom alikevell for å sjekke. TAKK for det ❤

Ha en fortsatt nydelig «sommer»….

Dette innlegget ble publisert i Interiør. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

