Uthus!

Nå er uthuset mitt endelig tett! Så ubeskrivelig deilig:) Nesten så jeg gleder meg til vinter’n, så jeg kan pusle med «ponni’ne» inne igjen!<3 Har ikke fått tatt noen bilder, siden kameraet bestemte seg for å gå tom for strøm… Men det ser veeeldig bra ut. Fikk takstein i dag, og gutta har allerede fått lagt en del. For øvrig har jeg litt tomme batterier selv, etter å ha begynt i ny jobb! Mye info på en gang gitt, men så fantastisk moro…! Gleder meg til i morgen;) Bloggen min kommer forhåpentligvis litt sterkere tilbake, når jeg har landa, og kameraet er lada.


Tror nok det er noen som gleder seg til å få bo inne til vinteren;)


Avslutter med et bilde av verdens vakreste Prins:)

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem, Hage og utekos. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar