En smak av sommer, med overflod av sommerfugler..

 

Endelig er sommeren kommet tilbake, i alle fall for en stund! Været i dag har vært nydelig, så til og med tælapinnen meg hadde på meg shorts når jeg beisa! 😉 Pumpehuset fikk et strøk med Stuerød, og jeg fikk kommet i gang med å beise oppunder utstikket på uthuset.. Noe som føles som en uuuendelig jobb! Men det har jo mye gjort, som jeg jammen er ferdig med;) Bildet over er for øvrig ikke resultatet av verken gode fotografegenskaper eller redigeringskunst, men resultatet av skikkelig feil bruk av blits mot hvit bakgrunn:P Den skjønne asjetten i bakgrunnen kom jeg på at jeg hadde i lekestua som liten, så den redda jeg fra flere skumle piknikturer med niesa på 6 år. Vi ble skjønt enige om at det var myyyyye bedre med plast fra ikea, så da lovte jeg å kjøpe med neste gang jeg var der;)


 

Stemorsblomstene jeg planta veldig tidlig i balkongkassene har regelrett tatt av! De har blitt så fine og har fylt kassene kjempefint. Litt overraska, med tanke på at jeg kjøpte de for 2,5,- stk på Plantasjen:P

Sommerfugler er det overflod av om dagen! Da tenker jeg hovedsakelig på i magen min…. De siste ukene har vært en veldig spesiell tid i livet mitt (derav veldig lite blogging:S)! Jeg har avslutta studiene, fått jobb, slutta i gammel jobb og jammen rekker jeg ikke å begynne i den nye jobben også innen ei uke har gått;) Utrolig spennende, gleder meg vanvittig mye til å komme ut i det «virkelige» arbeidslivet! Ikke misforstå meg, en klasse på 24 ivrige 9 åringer føles virkelig nok det også! Men nå skal jeg da altså bruke utdannelsen min i jobben=)

Jeg kommer helt klart til å savne min gamle arbeidsplass, den har vært en trygg klippe for meg gjennom alt som har skjedd de siste 4-5 åra. All ære til kollegaene mine der, de er jo en fantastisk flott gjeng, og jeg kommer virkelig til å savne dem

 


Avslutter med en av de nydelige balkongkassene mine.. Trodde jeg måtte bytte de ut ganske fort, men jammen ser det ut som om stemødrene er seigliva, som stemødre flest?;)

Ha en kjempe fin langhelg! Jeg skal bruke den på å beise videre og å kose meg på jobb 😀

Klem fra     

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem, Interiør. Bokmerk permalenken.

2 svar til En smak av sommer, med overflod av sommerfugler..

  1. Caroline M. H. sier:

    Koser meg masse med bloggen din! ❤
    Koselig lesing for mine ledige jobb stunder… Nå har jeg jo til og med funnet ut hvordan jeg kan kommentere den!! 😀
    Mine stemorsblomster har også tatt helt av nå, så jeg avanserer og har fått enda en uteblomst… 😛 Hvis jeg klarer å holde liv i den skal jeg snart plante krukka mi og henge opp noe mere!

    • Torunn sier:

      Så fint snuppa;) Er ikke dårlig at du har finni ut av det!
      Wow! Enda en!? Så flink du er;) Det kommer nok til å bli reine gartneriet utpå der til slutt;) Må få kjøpt meg noe mer blomster jeg også.. Har noen søte blåklokker og en blomst i ei potte, eller veldig stusslig:S

Legg igjen en kommentar

