Gryende utesesong:)

Endelig nærmer det seg!

 

Ja, nemlig våren… I helga var det nok en gang mulig å vaske bilen utendørs og å sitte stille ute i mer enn fem minutter uten å fryse av seg både stomp og fingre:) Vi valgte å bruke formiddagen på IKEA, til min kjæres store forferdelse! Lurer på om jeg er den eneste som har en kjær med IKEA-fobi?:D Men jeg storkoste meg, og fikk kjøpt den lenge etterlengta kurvstolen min<3

Den er jo bare så nydelig! Og attpå til kjempe god å sitte i. Gleder meg til lange sommerkvelder i den, mens jeg sitter og beskuer mine to humrende firbente. Måtte jo også ha et deilig saueskinn for å toppe hele sulamitten! I tillegg ble det pledd, bord, lykt og puter. Og et sengeteppe jeg har sydd putetrekk til ryggputer av, og som senere også skal bli trekk til sittepute til benken min kjære skal lage innat rekkverket. Sist men ikke minst ble det også handla en fin bukett tulipaner til verdens beste mamma:)

Fikk også smiska meg en tur innom plantasjen, der jeg fikk kjøpt perleblomster, potte og dekorasjon:) Håper inderlig den syns det er varmt nok til at den blomstrer etter hvert!

Deilig å jobbe litt for å innta vårmodus! Så er det litt lettere å overse de 2 cm med nysnø som kom i natt:P

Ha en fortreffelig kveld! Tusen takk til dere som leser og kommenterer innleggene mine, veldig hyggelig å se at mange er innom! Jeg blir kjempegla’ for kommentarer, og husk å skrive adressen din hvis du også har blogg! Så «besøker» jeg deg!=)

Dette innlegget ble publisert i Interiør. Bokmerk permalenken.

10 svar til Gryende utesesong:)

  1. Ann Kristin sier:

    Veldig fin stol! Hva slags materiale er den laget av, tre eller kunstmateriale? Jeg er på jakt etter et par slike stoler, men de kommer ikke til å stå under tak, så det er en fordel at de er laget av noe som tåler litt nedbør. Dyre??

    Har rørlegger på besøk nå for å flytte vannrør på kjøkkenet, så jeg får se hvor mye penger jeg har igjen til stoler når han har gjort seg ferdig..

    Klem fra kusine

    • Torunn sier:

      De er laget av tre, så den trenger nok et tak gitt! De kosta faktisk ikke mer enn 800!=)

      Så moro! Gleder meg til å komme å se på nytt kjøkken!:) Tenker du gleder deg;) Selvom kontoen kanskje ikke gjør det:P

      Klemklem Torunn

  2. Ann Kristin sier:

    Det var billig, bare dumt de ikke var av kunstmateriale! Gleder meg veldig til et litt triveligere og mer funksjonelt kjøkken, dere får komme og kikke en dag etter hvert!

  3. Trine sier:

    Så innmari koselig dere har fått det Torunn! Kjenner jeg er litt sjalu på det fine huset deres når jeg sitter her i en liten leilighet i Oslo… hehe!

    • Torunn sier:

      Tusen takk! Er veldig fornøyd altså, og må si at jeg misunner deg ikke leiligheten i Oslo:):) Deilig å bo på landet, med god plass rundt seg, både innen- og utendørs!:) Ledig tomter her, absolut å anbefalle!

      • Trine sier:

        Sliter nok med å få med meg typen på det, han er litt sånn «storby-kar» :p Får jobbe med saken! Han trives jo mer og mer i Kongsberg, så hvem vet? 😉

      • Torunn sier:

        Hehe,.. Smak og behag det. Jeg hadde nok fått noia og vel så det, om jeg hadde bodd midt i Oslo:P Utrolig hva man kan bearbeide;) Er i allefall veeeldig fint her, og tomtene som er igjen her er forbeholdt unge par;);)

  4. Mette sier:

    Kjempekoselig stol! Jeg gleder meg til å komme på besøk til Ulland igjen i sommer 🙂

Legg igjen en kommentar

