Hjeeeelp!! Nytt ”bloggnavn”?:S

Jeg har nå innsett at jeg kanskje burde endre navnet på bloggen min! Mest fordi jeg fremover ser at bloggen min kommer til å bli en interiørblogg, med innslag av bygging og hage. Og da føler jeg at «Torunn’s Husbyggeblogg» ikke er like treffende lenger! Men hva i all verden skal jeg kalle den da???:S Så nå trenger jeg hjelp med forslag, og håper dere vil hjelpe meg!! Er ikke så lett dette her, begynner jo å bli veldig mange interiørblogger der ute, og man vil jo prøve å være litt original også?=) «Torunn’s hus», «Livet på Ulland» og lignende kunne funka, hadde det ikke vært for at det er HUNDREVIS av blogger med lignende navn! Men vil jo enten ha med Ulland, mitt navn eller noe som personaliserer det litt…

Håper dere har noen gode forslag til meg:D Det sies jo at flere hoder tenker bedre enn et? Tar imot alle forslag med glede!:)

Ha en fortsatt flott lørdagskveld=)

Nostalgi=)

Dette innlegget ble publisert i Interiør. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hjeeeelp!! Nytt ”bloggnavn”?:S

  1. Ann Kristin sier:

    Hei og hopp!
    Ikke så lett å unngå klisjeer når man skal lage navn..
    Jeg hadde allerede laget bloggen min da jeg kom over denne listen fra Norske Interiørblogger: http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/2008/11/diskusjonstema-hvordan-bli-en-bedre.html
    Her er det masse nyttige tips:-)

    Ha en fantastisk lørdagskveld!
    Hilsen kusine:-)

    • Torunn sier:

      Har sett den, men er igrunn like blank! Hehe.. Klarer liksom ikke å komme på noen vettuge idéer! Kunne ønske det bare datt ned et fantastisk navn i hodet mitt!:)

Legg igjen en kommentar

