Små gleder

Innedag

I dag hadde jeg store planer om å være ute hele dagen med mine 3 firbeinte etter ei langarbeidsuke.. Men våkna til tett tåkeyr som har bygd seg opp til det verste snøværet.. Så da ble planen endra, og nå er hele huset vaska, klesvasken ordna og boller bakt<3

Deilige sjokoladeboller<3

Kjøpte med et nytt brett/fat tidligere denne uka. I tre med gammeldags look, på Europris(!!) Ser de har skjønt at shabby chic er inn, og prøver til det ytterste å følge trenden:):) Fint var det i allefall, og kledde boller og gammelt servise flott<3

Gammelt Porsgrunnsservise

Bildet over er av farmors gamle PorsgrunnsPorselen. Det er 60 år gammelt og i mine øyne nyydelig! Det har sjel og historie og et flott romantisk blomstermønster i duse farger. Jeg var heldig å fikk arve det, og kan dekke til 12. I bakgrunnen ser dere det fine fatet mitt, syns det var så fint med hjerteutskjæringer:)

Håndarbeide

En annen innesyssel er jo selvfølgelig strikking, nå om dagen driver jeg  med et prosjekt som dere ser over.. Gikk tom for garn, og det gjorde butikken også, så for å ha noe å gjøre dekorerte jeg litt med tova blomster. Bruker sånn tovenål for å feste den karda ulla i arbeidet. Skikkelig genial oppfinnelse!

Fine gule roser

 
 

Vi hadde middagsbesøk av fedre og bror/svoger i går. Kjempekoselig med besøk:) Pappa hadde (med et lite initiativ fra mamma) kjøpt flotte gule roser til meg, ble såå gla! 😀 I tillegg fikk jeg blomster tidligere på dagen, så må vel si meg ganske fornøyd. Greit å føle at man blir satt pris på.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 Så Mine to kjære får holde seg i ro i det ekle været.. Bikkja ser lykkelig ut over å få slippe å ut i sluddet.. og jeg får nyte dagen slik…..

Men bacheloroppgave, levende lys, kaffe og deilige sjokoladeboller:)

Hva gjør du når snøen laver og uteaktivitet frister lite?

God helg!:D

Torunn

Dette innlegget ble publisert i Interiør. Bokmerk permalenken.

2 svar til Små gleder

  1. Ann Kristin sier:

    Hei kjære kusine!

    Så flink du er! Hvis det blir dårlig vær i morgen også, kan du kanskje ta en tur til den andre delen av Lurdalsveien og vaske og bake litt;-)

    Nydelig servise du har arvet forresten!

    Hilsen Ann Kristin:-)

    • Torunn sier:

      Hei hei kjære kusine:D
      Tusen takk! I morra blir det bachelor for alle penga sammen med jentene.. Så jeg håper nesten det blir litt dårlig vær?:P
      Jeg er veldig gla i det, koselig å ha noe etter farmor=)

Legg igjen en kommentar

