Lysere tider…

Endelig begynner jeg å se tegn til at våren er rett rundt hjørnet! Helt ubeskrivelig deilig, og gir ny glød og nytt mot. Vi har igjen fått en god porsjon arbeidslyst, og ser lyst på alle oppgavene vi har foran oss utover våren og sommeren. Vanskelig å se slutten på det hele, men stillegang er vel roten til alt ondt?:)
Litt vår, inne i allefall?:)

Var en svipptur innom plantasjen før helga og fikk kjøpt litt inspirasjon i form av blomster. To fine lyse kryseantemum. Pottene er spesielt utvalgt av min spesielt utvalgte, og må jo si at jeg tror han har et skjult talent for interiør:p

 
 

Nye gardinbånd

 Over ser dere mine nysydde gardinbånd. Fant ingen jeg likte i butikkene rundt, så da ble det til at jeg sydde noen selv, av linblonder kjøpt på panduro. Ble riktig så fornøyd jeg! Fikk akkurat det mye inntrykket jeg ville få frem:)

Lyslykt

 
 
 Restene av blonda passa perfekt rundt denne lyslykta jeg hadde fra før, syns det ble veldig koselig:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kappe

 
 
 
Her er en av kappene jeg har sydd på kjøkkenet:) Kjøpte stoff på stoff og stil i høst, men tok litt tid etter at jeg tok ned julekappene før jeg fikk somla meg til å sy de nye. Men ble skikkelig fornøyd med fallet på de, og det litt sommerlige mønsteret med sommerfugler<3 Nå mangler jeg faktisk bare gardiner over salongen, så syns jeg er godt i gang nå:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I helga har Stian kommet igang igjen med litt ute, så da har det blitt rekkverk rundt verandaen ved inngangspartiet. Gleder med til å ordne noen sitteplasser og litt dill der i løpet av våren:)
 

Mmmmmm....

 

Nå koser vi oss med nybakte sjokoladeboller.. Helt herlig!

Ha en fortsatt nydelig søndag alle sammen, og nyt «våren»:)

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem, Interiør. Bokmerk permalenken.

2 svar til Lysere tider…

  1. marlin sier:

    Du er jammen flink asså 🙂

    • Torunn sier:

      Tusen takk for det kjære kusine<3 Er dette jeg brenner for vettu;) Forresten så hører jeg at du har fått deg en å ta med på besøk;) Hehe.. Lenge siden jeg har sett deg syns jeg!

Legg igjen en kommentar

