Godt nytt år!

Nysgjerrige «ponnier» titter rundt hjørnet:)
GODT nyttår til alle sammen!
 
Jeg har storkost meg i jula, selvom jeg som alltid ikke har fått gjort alt jeg hadde tenkt! Men nå er vi tilbake i hverdagen, jeg har begynt på mitt siste semester på hibu og er i full gang med bachelor oppgave! Tenkte jeg skulle få endel fri denne våren, siden jeg bare jobber ettermiddag på SFO mandag og onsdag, skal jobbe med bachelor tirsdag og har forelesning bare på onsdag:) Men foreløpig har jeg fått jobbe så og si alle fridagene mine på Efteløt, og sier ikke neitakk til det! Så blir nok enda en intens vår:)
 
Jul i nytt eget hus har vært en helt spesiell opplevelse. Kjenner mer og mer at jeg blit bitt av interiørbasillen, noe som utvikler seg stort i sånne pynte-høytider! Men alikevell syns jeg det var veldig deilig når jeg tok jula vekk igjen også. Men med fjerninga av jula kommer det intense ønske om alle mulige nye interiør-duppe-dingser som ikke tilhører jula:P
 

Fikk Nisse av farmora til Stian til jul=)

Har desverre fått tatt veldig lite bilder i jula, så ble bare et kort innlegg for å oppdatere litt, føler jeg er en vel lat blogger:S
 
FORRESTEN! Så lurte jeg på om noen har noen erfaring med angorakaniner, spinning eller annen bearbeiding av ull? Jeg har funnet ut at jeg har veldig lyst til å prøve meg som kaninbonde til høsten, og tar imot alle tips med stor takk! Så har du noen erfaring, eller kjenner noen som har det, så gi meg beskjed!:) Og alle andre innlegg er også hjertelig velkomne:) Skal prøve å blogge igjen snaaart,for jeg har en knall oppskrift på hjemmelagde knekkebrød jeg vil dele med dere!:D
Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

