Straaaks advent:D

Einer, pynta til advent:)

Nå nærmer det seg advent, og med den også jul.. Det eneste som gjør at vi frysne Nordmenn får et lite avbrekk fra kulde og mørke. Gleder meg stort til å pynte nytt hus til både advent og jul.

Med jula nærmer også eksamnene seg:S Og i skrivende stund burde vel jeg egentlig lest «Business Marketing» eller noe enda mer festlig, men den gang ei! Er så lett å bli distrahert av disse juletankene!  Er jo mye mer moro å bake julekaker enn å lese? Men i dag har jeg faktisk jobba endel med skole, og premierte meg selv med en tur ut i skauen, der jeg klipte med meg litt einer jeg pynta litt med utafor døra. Chuck fant forøvrig ut at det ikke er noe sjakktrekk å spise einer…..

Einepynt!

Her har einene fått bli pynt utafor døra, i terracottapotta jeg egentlig hadde rydda vekk for vinteren:) Hang på litt lys, og noen små julekuler. Også en sløyfe i toppen:) Som forøvrig matcher sløyfa på neverhjertet jeg har hengende på yttersida døra:) Fikk det av tante og onkel til bursdagen<3

Nydelig neverhjerte jeg fikk av tante og onkel

Det blei ikke lange innlegget, for nå må jeg være flink husmor, og rydde litt å støvsuge før «husfar» ankommer boligen<3

Til alle: Kos dere masse med de dere er gla i i tida som kommer fremover, er ingenting som er så viktig som det. Tenn masse deilige lys i lykter og glass. Jeg har forøvrig brukt «halve lønninga» på lys i alle former, fasonger, farger og dufter på ikea, og er beredt!

Ha en flott adventstid!

Avslutter med englene mine i snøen:)

Dette innlegget ble publisert i Interiør. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

