Endelig er jeg blitt Flesberging…

 

Ja, endelig.. Litt vemodig er det jo også. Jeg må innrømme at jeg felte en liten tåre for mitt kjære Sandsvær…</3 Men som de sier; du kan få jenta ut av Sandsvær, men du får aldri Sandsvær ut av jenta<3 Så Sandsværing kommer jeg nok alltid til å være, men et innslag av Flesberging, eller Ullending?

I dag har jeg feira min første bursdag i nytt hus! Hadde 22 voksne og 5 barn her i dag, utrolig koselig! Og siden jeg har lovet Karen en «flytta-inn-oppdatering» så tok jeg litt bilder for å dokumentere innflyttinga=) Bildene er ikke allverden

Sånn har kjøkkenet blitt. Veldig fornøyd med plass og alt:)

Andre veggen på kjøkkenet

 

Salongen

Salongen

Spisestua

Vinduet i spisestua=)

 

Soverommet=)

Baderomsinnredninga vær, som kom.. Til slutt.. Bare 3 mnd forsinka! Montér<3

Badekar<3

Kort oppdatering… Får legge inn noen fler bedre bilder når jeg får anledning til en fotoshot i lys! 🙂   Vi trives i allefall utrolig godt, og skal nå igang med uthuset. Foreløpig har hestene bare et leskur, så må igang med stall=)

Men da ble det i allefall noen bilder:) Sier takk til alle kommentarer=)

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem, Interiør. Bokmerk permalenken.

4 svar til Endelig er jeg blitt Flesberging…

  1. John sier:

    Nå har det jo virkelig blitt kjempe bra Torunn 🙂 Må nesten komme opp en dag se 🙂

  2. kristina madsen sier:

    Så fint det er hos dere Torunn 🙂 Virkelig vakkert hus!

    • torunnn sier:

      Tusen takk! Det var koselig å høre:) Vi er veldig fornøyd, og stortrives på Ulland, både to- og firbeinte;) Dere får komme bort å ta en titt!

Legg igjen en kommentar

