Sommer

Sommer…

Er det ikke deilig?=)

Nå er det endelig sommer, Årstiden jeg alltid venter på:) Glemmer alltid fra år til år hvor fjern jeg blir av allergi, og husker bare det positive:) Så da sier vi det sånn.. Vi husker vel stort sett på den måten, av rent overlevelsesinnstinkt=)

Jeg gleder meg stor over fremskrittene på Ulland om dagen, selvom ting har tatt litt lengre tid enn vi hadde forventet:S Men sånn er det vel alltid, og vi hadde vel egentlig regnet med det:)

Vi har valgt gulv til både kjøkkenet/stuene og til gangen, og begge deler ligger klart og venter på å dukke opp øverst på things-to-do-lista:P På bildet her har jeg lagt ut et gulvbord og gulvlist i stua, for å se hvordan det blir, ganske fornøyd altså:)

 

Pappa har vært en engel å flislagt badegulvet, og Jørgen var grei nok til å se frystrasjonen min og tok seg av fuginga.. Letta da ja!

Vi har fått baderomsplater som passer perfekt til flisene på gulvet, litt flaks egentlig, men det er lov! Stian skal begynne å lekte ut veggene på badet i morra, så da får vi forhåpentligvis opp platene snart=) Det blir morro=) Badekar er bestilt, dusj og do ligger å venter på at platene er på plass=)

Siden sist har jeg endelig fått kjøpt med trillebår, fryktelig fin altså!!

Huset er så og si ferdig kledd utvendig Nå, mangler bare en halv vegg! Jeg har også begynt å beise i dag, starten på et uendelig prosjekt nærmest! Men som alt annet jeg ikke har sett enden på med det første, så går det nok greit! Fargen vi har valgt heter varmhvit, og er veldig fin syns jeg:)

Her ser dere fargen under verandaen ved inngangen=) Har satt opp ei list ved siden av for å se kontrasten=)

Inngangsdøra er endelig kommet og satt inn, den heter Konvall, og er bare helt totalt nydelig!! =)

Her er vaskeromsdøra, Stian satte den inn i dag=) I tillegg har han kledd alle veggene på det tekniske rommet, så nå er det også ferdig.

Dørene er bare så fine, syns de passer så bra til stilen i huset=)

Det var vel det for nå? Eller, vi har fått tapeten vi skal ha i spisestua/kjøkkenet, og jeg gruet med ellevilt til å skulle ha den opp, har ingen erfaring med å tapetsere:S Men det går vel det også! Neste gang jeg skriver er det nok gjort=)

Så GOD sommer, nyt den!:D

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem. Bokmerk permalenken.

2 svar til Sommer

  1. marlin sier:

    Dette blir bra altså 🙂 Gleder meg til jeg kan komme på overnattingsbesøk, hehe!

Legg igjen en kommentar

