Hus på landet, SUV og labrador, kan man bli lykkeligere?:P

Vet ikke hvordan det er for andre. Og vi ønsker oss selvfølgelig forskjellige ting her i livet. Men for meg, er lykken å ha god plass rundt meg der jeg bor, rolige og barnevennlige omgivelser, gode naboer, god plass til hestene og Chuck, verdens beste samboer og å ha en god bil jeg kommer frem med overalt! Å nå tror jeg lykken er nådd!? Bare huset blir ferdig da:P

Ikke bare bygger jeg på verdens vakreste sted, jeg har verdens flotteste dyr, og verdens aller snilleste og fineste mann=)

Hva gjør deg lykkelig?

Soveromsvinduet vårt. Med utsikt til verdens fineste tomt;)

I huset har det skjedd en hel del! All himlinga er helt ferdig i 1. etasje, soverromsveggene er ferdige og vi har tilogmed fått strøm i kontaktene og lys i spottene der inne!

Der har det blitt lys i spottene:)

I gangen/hallen er også veggene ferdige, ferdig slått opp og ferdig lakka. Veldig deilig å tenke på at jeg slipper å gå på den lakkinga etter at alt er ferdig! I stua har brannmuren og pipa endelig blitt pussa (blei kjempe fin), og to av veggene er ferdig panelert. Mangler bare en vegg der inne, for resten av stua og kjøkkenet skal vi ha sponplater og tapet på. Sponplatene håper vi på å få opp i helga.

Der er den ene stueveggen + deler av brannmuren.

I går brukte jeg store deler av dagen på å rydde stua og kjøkkenet. Herregud, det blir så mye rot og søppel! Fryktelig kjedelig altså, men det er igrunn en stor del av jobben med å bygge et hus. Også blir det jo veldig fint da, når alt er helt strøkent, og i tillegg er det en god del lettere å se hvordan ting blir!=)

Sentralstøvsuger<3

Endelig har jeg fått meg sentralstøvsuger! Nesten så jeg gleder meg til å støvsuge:P Funker gjør den også, takket være min flinke Stian!=)

I tillegg til dette har rørleggeren kobla og ordna alle røra som går til det tekniske rommet, og elektrikkeren har kobla ferdig sikringsskapet. Stian og Bjørn har også kledd en vegg til ute, blir kjempefint!

Og jeg venter bare på at eksamenstida skal ta slutt! Er fryktelig lei nå, og gleder meg veldig til ferien begynner, selvom jeg skal jobbe mye. Bedre med bare jobb enn skole OG jobb! Hehe..

Men for å runde av der jeg begynte! SUV’n er i boks, jeg er den lykkelige eier av verdens søteste Cherrox-bil! (Jeep Cherokee) Digger den helt sinnsykt, fine- fine bilen!

Også avslutter vi med verdens fineste labrador sammen med den søte niesa mi<3

Da får jeg lese litt Samfunnsvitenskaplig metode:P

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

