Da var jula ferdig og forlot meg med et brak!

Guuud, jeg er ikke klar for å være tilbake i den normale men alikevell så unormale virkeligheten som preger hverdagen min.. Tilbake i hverdagen, og jobber om dagen med å innarbeide alle nye rutiner igjen.. Ny timeplan og lignende har rista rundt på den lille strukturen jeg trodde jeg hadde:)

Nå har det vært kaldt.. VELDIG kaldt, som de fleste nok har merka.. Og den kulda påvirker livet mitt på mer enn en måte.. De fleste, eller når jeg tenker meg om – alle, negative:P

For å begynne med meg selv, så funker ikke lungene mine som de skal når det er mer enn -15…. Og det gjør ikke medisinene mine heller!:P I tillegg så er en av hestene mine redd for kulde… og syns fantastisk synd på seg selv hvis jeg er så slem at jeg setter han ut:P  Så da har de mått stå inne å rote til det verste kaoset jeg har sett i boksene sine, stas….

Det verste med alt er vel at jeg bor i et så og si uisolert hus… STAS! Og kanskje det at vinterbilen vi endelig fikk kjøpt ikke starter når det er kaldt:P Moro… Men nå starter den da, med nytt batteri:)

Å for å avslutte syteregla mi, så har jeg jo kosa meg masse da:P Hatt endel fri sammen med kjæresten min, og det er veldig deilig. Har også vært koselig å hatt litt tid med resten av familien også.

SÅ!!: HUSET!

Nå begynner det faktisk å gå mot at vi skal begynne med himlinga:) Å da begynner det å se beboelig ut inne snart! Gleder med SÅNN!

Vi har altså lekta ut inne, både i himlinga og veggene, for å få plass til elektrikker røra, og for å isolere 5 cm til i veggene..

Var for øvrig å så på kjøkken i Saggrenda på mandag.. Skal få et tilbud på kjøkken i løpet av de nærmeste dagene:) Moro;) Litt usikker da, på hva jeg/vi vil ha! Vanskelig å velge:S

Blei ikke så mye nå, har heller ikke fått tatt noen særlig nye bilder nå, men jobber med saken:)

Hva slags kjøkken har du/vil du ha??

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem. Bokmerk permalenken.

3 svar til Da var jula ferdig og forlot meg med et brak!

  1. Helene sier:

    Hei søstern min!!
    Så moro med blogg da.. 😀
    Grattis!! Selv om det er en stund siden du har laget den 😉

    Klem

  2. Kristine sier:

    Jeg må ærlig si at jeg liker Ikea kjøkken veldig godt. De er enkle og designe akkurat som du vil ha de. Solide nok til og vare en stund. Og blir du lei de er det bare og bytte dører for et nytt utseende.. Og ikke minst erre billig!! Ordna et 20kvm kjøkken der med hvitevarer ca 25000 kr.

    Kjempe bra jobba med hus da 🙂 Gratulerer til dere begge!! Godt og se at noen fra kongsberg får til litt sukksess 😉

    • torunnn sier:

      Ja ikke sant? Jeg hadde egentlig bestemt meg for IKEA, men fant ut at det var greit å be om pris i Saggrenda også, da det er nærmere, hvis det skulle være noe:S hehe..
      Takk for det! Vi jobber og står på, og satser på at det blir bra?=) Suksess?:D TAKK!

Legg igjen en kommentar

