Travel desember! OMG

GUD! Nå går tida så fort at jeg blir rett og slett litt svimmel! Hehe, men det gjør den vel igrunn alltid når det nærmer seg jul!

I huset så har Stian vært en engel å satt alle de teite «spotkassene» oppi himlinga, mens jeg har vært veldig heldig, å fått være hjemme å lest til eksamen… HAT! Gleder meg sånn til 17 desember klokka 13:00! Da har jeg skolefri helt til 11. januar!! Så da har jeg masser av tid å bruke i stallen og i huset! Så da skal det nok skje litt:)

JUUUL

 

Den teite blomsten ligger på sida!! Men den er fin da, får ikke til å snu den.. Å ikke får jeg den bort igjen heller:P

Men men, julefreden senker seg vel i år også? Som den gjør hvert år? Selvom det IKKE føles sånn akkurat nå!=) I morra skal vi i allefall gjøre et forsøk på å handle julegaver.. Håper på å få gjort unna det meste da. Orker ikke ha det hengende over meg til siste slutt:P

Sååå, har ikke skjedd så mye på huset nå, så er dermed ikke så mye å fortelle, Kommer tilbake sterkere senere:):)

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

