Meg og mitt, og huset vårt!

Meg

Hei hei! Mitt første blogginnlegg altså…

Jeg er altså 21 år. Jeg har verdens beste kjæreste/samboer/forlovede og har et relativt travelt liv, som jeg har lyst til å dele med dere=)

Dermed har jeg selv også litt oversikt da, over dagene, og ikke minst husbygginga mi, og hva som skjer:) Så her vil dere altså høre om livet mitt som ung husbygger med en like ung samboer og «medbygger», mine to jobber, to hester, min ene hund og livet som fulltidsstudent oppå alt sammen=)

Nydeligste Chuck!

Her er hunden min altså, en labrador retriver på 3 år. Som vistnok har flott stamtavle i følge oppdretter og som med tiden for håpentligvis skal få hyppige og godt betalte damebesøk;) Gigolo-bikkja mi<3

Domina min

Hoppa mi Domina har jeg hatt siden hun var 3, og nå er hun snart 12.. Tida går fort. hun er bare verdens søteste hest, som kan krabbe under gjerder.. Fasinerende! Men utrolig irriterende….

Prinsen

Prins ble min i mai i 2009, så han har ikke vært i min eie så altfor lenge, men jeg har kjent han siden han ble født for 5 1/2 siden.. Han er nydeligst.. Han tror uheldigvis at han er en ponnihingst.. Selvom han er en hestevalakk på x antall kg.. Får stadig kommentarer som «den hesten er SVÆÆÆR Altså!». Men han er skeptisk, redd for skyggen sin og egentlig alt annet som ikke er likt som sist han gikk forbi…

Huset MITT!

Her er altså huset mitt! Kanskje ikke så ellevilt vakkert enda, men det kommer seg! Forhåpentligvis da.. Huset er sånn passe stort 4 soverom, 2 stuer, spisestue, kjøkken, stor hall, 2 bad og vaskerom. Så det blir bra.

Forøvrig er jeg utrolig interessert i design og interiør. Til min kjære manne-mann samboers store frustrasjon! Jeg leser interiørblader fra perm til perm så ofte jeg har mulighet<3 Har hele interiøret til huset DØNN klart i hue, og gleder meg sånn til isolasjon, plast «spotkasser», rør, ledninger og andre diverse byggtekniske ting er borte, og jeg kan begynne med mitt felt! Ikke det at det ikke er nok for meg å gjøre nå! Jeg er med på alt, Jeg isolerer, skjærer vintett, hamrer, bærer og rydder til den store gullmedalje..

Så følg meg! Så skal dere se det blir hus til slutt!

Dette innlegget ble publisert i Bygging av et hjem. Bokmerk permalenken.

5 svar til Meg og mitt, og huset vårt!

  1. MARLIN sier:

    Hei og gratulerer med blogg:) Gratulerer til meg selv også som er den første til å kommentere;) Domina er flink til å krype under gjerder ja, hehe. Men heldigvis ikke så vanskelig å få tak i igjen;)

  2. torunnn sier:

    Takk! Tenkte kanskje det var noen som ville følge med på huset vårt:) Domina er flink, teit hest… Hehe..

  3. MARLIN sier:

    Ja, det er gøøy:)

  4. Mette sier:

    Jammen er dere flinke gitt!
    Vakkert hus – ser ut som den type hus som det er ålreit å drikke kaffe og kansje litt øl i?

    Jeg stiller med kanelsnurrer når dere er ferdige! (kjøpt på bakern, slapp av) 🙂

    • torunnn sier:

      Takk takk! Begynner å bli ganske fint! Det er et perfekt hus for kaffe- og øldrikking! Jeg skal lage kanelsnurrer jeg Mette.. Ta det med ro! Hehehe… Husmor tar seg av det:P

Legg igjen en kommentar

